marți, 1 mai 2012

Pariu cu viata

M-am gandit ca subiectul primei mele postari sa fie acest nou serial, care e acum in mare voga printre tinerii nostri, si anume ''Pariu cu viata'' . Vreau sa-mi impartasesc parerea cu voi. :) Cu toate ca si eu am inceput sa-l urmaresc, de cateva episoade (habar n-am ce m-a apucat), ''Pariu cu viata'' mi se pare mai degraba un fel de telenovela. Spun asta din mai multe motive. Inainte de serial, pe acasa era ceva telenovela romaneasca de la o anumita ora..chiar nu mai stiu, ''Aniela'' parca. Si inainte de ea fusese alta, si inainte alta, si tot asa. Acum, nu stiu, poate nu au mai avut idei sau pur si simplu s-au gandit sa faca de data asta un serial. Cu tineri si despre tineri. E foarte ok ideea. Insa produsul final, nu mi se pare foarte bun. Am impresia ca orice serial ar face romanii, se va apropia de o telenovela. Si cum spuneam mai sus, cam asa ceva mi se pare si ''Pariu cu viata''. Pai voi nu vedeti? Chiar daca am urmarit foarte putine episoade am sesizat ca povestile de iubire dintre ei, desi par pentru totdeauna, se termina temporar din cauza unor personaje gen ''scorpia'' sau ''tipu' inocent care nu se amesteca'', dar pe care iubitul celei de care e indragostit ''il miroase'' si descopera ca ii ameninta teritoriul. Iar atunci cand relatiile se leaga din nou, apare ceva/cineva care sa-i determine ''sa o rupa'' ,vorba aia, sau cel putin sa se certe. Si chestia asta mie-mi miroase a telenovela. + ca in ultimul timp am observat ca se intampla cam multe drame..si desi fac,poate, actiunea mai palpitanta nu mi se pare ok sa se intample atatea. Parca prea sunt puse la gramada, nu stiu. In rest, nici actorii nu mi se par foarte buni (ma refer la cei tineri). Totusi cativa dintre ei parca se descurca mai bine..in fine. Ideea e ca tinerii astia sunt chiar talentati, da' parerea mea, la muzica si dans
Cu toate astea, cred ca voi mai urmari serialul, cel putin o vreme, sa vad de curiozitate ce se mai intampla. Desi finalul e clar oricum :)) .
Si cam atat despre ''Pariu cu viata''. Astept parerile voastre. :) 

4 comentarii:

  1. Fix aceeasi parere o am si eu. Te rog frumos sa scrii in continuare.Esti foarte talentata. Poti sa verifici te rog si blogul meu ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult! Da, ma voi uita :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitariii frumos articol si sa stii ca sunt si eu de acord cu parerea ta , si de altfel lucrul care ma face sa fiu si mai bucuroasa decat acest articol este faptul ca apare numele meu acolo , desii nu sunt eu :))) .. Felicitarii inca odata si succes in continuare :* ai talent cum spunea si fata de mai sus .. ;;)

    RăspundețiȘtergere