vineri, 4 mai 2012

The notebook

SUPERB film! ♥ Nu aveam cum sa nu postez ceva legat de el. Nu stiu cat de multi veti citi postarea asta, da' eu simt ca trebuie sa vorbesc despre ''The notebook'', pt ca e un film foarte bun, dupa parerea mea. 
In regia lui Nick Cassavetes, dupa o carte de Nicholas Sparks si ai carui protagonisti sunt Rachel McAdams (in rolul lui Allie Hamillton) si Ryan Gosling (Noah Calhoun), cam asa se prezinta filmul. Desi nu ii stiam pana atunci, Ryan si Rachel mi se par niste actori chiar buni.
Am observat ca in general lumea stie de el, si are multi fani, deci poate il stiti si cei care cititi asta. M-as bucura!:) Daca nu, aflati de el aici.
Consider ca trebuie sa-ncep cu chestia asta, adica: ''The notebook'' e un film de dragoste. O drama, pt ca in general, filmele de dragoste, cele bune, sunt drame. Nu foarte siropoase, nu final fericit (cel putin nu foarte fericit), nu telenovela. Punct. Si eu sunt persoana aia care apreciaza un film de genu'. Si nu, nu ma consider o amatoare de telenovele sau fata singura din parc, cum spun unii ca sunt cele care apreciaza filmul asta (am citit niste pareri urate despre el, chiar m-am mirat,dar oricum, pers. respective sunt de sex masculin si unii chiar exagereaza cand isi exprima parerile..in fine). 
Filmul asta prezinta o poveste de iubire adevarata. Una cu subiect clasic, dar nemuritor ''baiatul sarac se indragosteste de fata bogata'' , pe scurt (probabil veti zice-''nu din nou!'').  Povestea asta impresioneaza totusi prin neprevazut, as zice, originalitate, chiar si prin sarmul actorilor (si al personajelor implicit).
Si cam despre asta e vorba:
Allie si Noah si-au scris povestea intr-un jurnal (de aceea e ''The notebook'' ) , iar la batranete, cand Allie are Alzheimer, Noah i-o citeste pt a o face sa-si aminteasca. Imi place cum sunt intercalate pasajele care ii arata ca batrani-respectiv ca tineri-fac filmul mai interesant si te tin in suspans uneori, cele in care-i vezi batrani, vrand sa afli ce se intampla de fapt (cu tinerii). Asta e o paranteza. Cum sta treaba cu cei doi?
Ei bine, Noah se indragosteste de Allie la carnaval. Ea la inceput il refuza, dar intr-un final cei doi au o intalnire, in timpul careia Allie se indragosteste de el. De atunci s-au iubit  o vara intreaga, iar intr-una din zile, Noah a dus-o intr-o casa veche. Nu pare un detaliu important da e ceva special legat de casa asta..ceva ce mai bine aflati singuri. Oricum, chiar in ziua aceea s-au despartit, din cauza parintilor lui Allie. Ea sa plecat, al naibii de furioasa pe parinti si cu gandul la Noah. Nici el nu a uitat-o, ci i-a scris o scrisoare-n fiecare zi, timp de un an, insa ea nu le-a primit .Intre timp se indragosteste de altcineva, totusi in final..

..in final veti vedea voi ce se intampla, daca v-am facut curiosi. Bineinteles ca am lasat pe dinafara multe detalii, dar le veti vedea daca veti urmari filmul. Eu l-am vazut deja de vreo 4-5 ori si l-as mai vedea. Vi-l recomand! 
 Trailer:
Voi ce parere aveti despre ''The notebook'' ?









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu